ביזאפ הוא פרסום ומיתוג ירושלמי צעיר ומקצועי, המספק שירות לעשרות עסקים מצליחים גדולים וקטנים, ומלווה אותם להצלחה בכל אורך הדרך. מתוך אמונה שכל אחד יכול להפוך להצלחה גדולה ויצירת הזדמנויות, והכי חשוב – שדרוג משמעותי בנראות של העסק וברווחיות שלו שישאר אתכם זמן רב לאחריה.
אנו מספקים שירותי מיתוג, קופירייטינג, קריאייטיב, אפיון עסק ופילוח קהל יעד.
מיתוג עסקים בהקמה – עיצוב לוגו, כרטיסי ביקור, פלאיירים ומודעות, קטלוג מכירות וניירת משרדית לפי צרכי העסק.
שירותי בנייה ועיצוב אתרי אינטרנט, דפי נחיתה, קידום והקמת דפים עסקיים ברשתות חברתיות.
שילוט במגוון רחב של סגנונות. שילוט פנים – הדפסות בפורמט רחב, מדבקות קיר וחלונות בטכנולוגיות המתקדמות ביותר בעולם. שילוט חוץ – שלטי לד מוארים, בניית אותיות פיויסי, אלומניום ושמשוניות.
תהליך המיתוג
זהות מותג
איך תהליך המיתוג מתבצע
01 מחקר
כל מיתוג מוצלח מתחיל בהבנה עמוקה של העסק שלך. אנו מנתחים את השוק, המתחרים והלקוחות הפוטנציאליים, ומגדירים את הערכים והמסרים שיבנו את הזהות שלך.
02 אפיון ופילוח קהלים
תהליך מיתוג עסקי מתחיל אצלינו באפיון מעמיק שבו נבין מי ומה עומד מאחורי החברה, מהם השירותים או המוצרים שאתם מספקים ומיהו קהל היעד שלכם. כעת נעבד את כל הנתונים, ונחליט על הכלים השיווקים המתאימים לכם
03 בניית שפה גרפית מותאמת
המותג שלך צריך לא רק להיראות טוב – אלא גם לדבר נכון. אנו מגדירים את הטון, הסגנון והמסרים שיבנו לך תדמית חזקה ועקבית. נתקדם לשלב הביצוע והמיתוג.
אנחנו יוצרים עבורך זהות גרפית ייחודית שתשקף את המותג בצורה מדויקת, כולל:
עיצוב לוגו מקצועי | בחירת פלטת צבעים וטיפוגרפיה | שפה גרפית לנוכחות ובידול מהמתחרים.
תהליך עיצוב ובניית אתר
עיצוב ובניית אתרים
איך תהליך בניית אתר מתבצע
01 איפיון ותכנון
כל פרויקט מתחיל בהבנת המטרות והצרכים שלך. אנו מנתחים את קהל היעד, מגדירים את מבנה האתר ומוודאים שהחוויה תהיה נוחה ואינטואיטיבית לכל משתמש.
02 עיצוב חוויית משתמש
אנו יוצרים עיצוב אתר ייחודי, תוך שימוש בשפה ויזואלית שמתאימה לערכי המותג שלך. אנחנו מפתחים אתרים על בסיס טכנולוגיות מתקדמות, עם התאמה מלאה למובייל ולדרישות SEO.
03 תחזוקה ושדרוגים
לפני שהאתר עולה לאוויר, אנחנו מבצעים בדיקות יסודיות לוודא שהוא מהיר, מאובטח ועובד חלק בכל הדפדפנים והמכשירים.
גם לאחר ההשקה, אנחנו כאן עבורך! נדאג לעדכונים שוטפים, שיפור ביצועים והתאמות לצרכים משתנים.
תהליך עיצוב אריזות
עיצוב אריזות ותוויות מוצר
איך תהליך עיצוב אריזות מתבצע
הגדרת יעדים ומטרות
לפני שמתחילים לעצב, חשוב להגדיר את יעדי התווית. מה רוצים להשיג באמצעות העיצוב? האם רוצים להעביר מידע ספציפי על המוצר, ליצור תדמית מותג ייחודית, או למשוך לקוחות חדשים? הגדרת יעדים ברורים תעזור לך לכוון את תהליך העיצוב ולמדוד את הצלחתו.
מי קהל היעד
מי הם האנשים שירכשו את המוצר שלך? מה הם צרכיהם, העדפותיהם וסגנון חייהם? הבנת קהל היעד תאפשר להתאים את העיצוב לטעמם ולציפיותיהם.
ומומלץ לאסוף מידע על תוויות מוצרים מתחרים ועל טרנדים עיצוביים בתחום
בחירת קונספט עיצובי
לאחר שהבנו את יעדי התווית, קהל היעד והשוק, הגיע הזמן לבחור קונספט עיצובי. הקונספט צריך להיות ייחודי, מושך ומתאים לזהות המותג ושפה העיצוב בשאר הדברים
פונקציונליות
האריזה צריכה להיות לא רק יפה, אלא גם פונקציונלית. נוודא שהמידע על התווית ברור וקריא, ושהיא עמידה בפני תנאי אחסון ושימוש. יותר ויותר צרכנים מודעים לחשיבות הסביבה ובוחרים במוצרים ארוזים באופן ידידותי לסביבה. וכן מותאמים גם למוגבלים.